Wednesday, September 7, 2011

جک های جنتی...

آخه جرا كشتيش اون پسرت بود. .....................................جنتي با گريه به رستم
تو برو تو من همه ی درارو قفل می کنم!!!!!!
....
...
..
.
جنتی خطاب به زلیخا!!!!
برو بهشون بگو گرگ به گله ات حمله کرده، اسکل شن بخندیم!
.
.
.
.
.
...
.
.
جنتی در حال اغفال کردن چوپان دروغگو
 
مرد اينقدر گريه نكن سخت نگير كور ميشي ها!
.
.
.

.

.
.

.
دلداري جنتي به حضرت يعقوب در فراق يوسف
 
دستت درد نکنه دخترم من خودم فندک دارم !
.
.
.
.
... ... .
.
.
جنتی خطاب به دختر کبریت فروش
احمد , تو هم بیا کمک کن مردیم از خستگی
احمد : نه من دیگه پیر شدم , شما باید کار کنید
.
.
.
.
.
حضرت اسماعیل در حال مکالمه با جنتی برای ساخت کعبه
میکائیل تو سر پیچ وایسا، تا اومد، پِخ کن بهشُ بترسونش... عزرائیل تو از پشت بهش حمله کن، اسرافیل تو هم وقتی عزرائیل گرفتش، با ساکسیفونت بزن تو سرش...نکیر و منکر،شما هم آماده باشید...جبرئیل تو هم پیف پاف بزن تو دماغش...
[جلسه محرمانه پشت درهای بسته -طراحی نقشه قتل جنتی - بارگاه الهی - ساعت
 
خانومي ... گوسفنداتو بچرونم !
.
.
.
.
تیکه پرونی جنتی به دختران شعیب
 
 
 

No comments:

Post a Comment